تا زماني كه مرفوعش سفت و محكم نيست نميتوني بگي يبوست داره arاوايل يكم سخت مياد بيرون و يكم عليظ تره پسر منم اوايل كه arميخورد زور ميزد بعدها مدفوع ميكرد ولي سفت و سنگ نبود بعد رفته رفته مدفوعش رو نظم افتاد شماهم نگران زور زدنش نباش گاها بخاطر مشكلات روده هم زور ميزنن
اولین باره بهش دادی؟؟
من حاضر شدم رفلاکس بچرو تحمل کنم ولی ar ندم
بچم همش بالا میورد رفتم شیرخشک ببلاک ar گرفتم
یبار۱ شب خورد زور زد تا صبح گفتم عبنداره عادیه😭
اخه من دائم شیرخشک نمیدم کمکی میدم چون شیر مادر میخوره بعضی وختا کم میشه شیرم
بار دوم ۱۱ ظهر دادم فقط ۳۰ سی سی شیرخشک ar خورد خدا سر شاهده بچم جون داد از چشاش همس اشک اومد بچه کبود شد یعنی ثدبار گفتم خدایا گو*ه خوردم بردمش دکتر
۵ روز بچه یبوست شد
همونجوری پلمپ مونده شیرخشکه 🥲
واسه رفلاکسشم شربت گریپ میکسچر میدم
معمولا بچه ها زور میزننن تا دسشویی کننن
هنوز زوده ک تشخیص بدی یبوست گرفته یا نه
بابد یک هفته از شیر خشک رو امتحان کنی تا بعد مشخص بشه
یبوست هم اینجوریه ک بچه هی زور میزنه نمیتونه بیرون کنه میزنه زیر گریه
منم دادم ب پسرم ب شدت،یبوست گرفت دیگه ندادم
بچتون رفلاکس کرفته؟؟پسر منم رفلاکس کرفته دکترش گفته اول دارو میذم خوب نشد اخرین مرحله شیرخشک ای ار میدم فک کنم شکمو سفت میکنه چون مفت اذیت میشه بچه تا عادت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.