۱۵ پاسخ

آره اگه بخوای دکترت خودش بیاد بالا سرت پول میگیره ولی اگه همینطوری بری بیمارستان زایمان کنی رایگانه

خوب میگیره من قیمت گرفتم ۱۰تا ۱۵تومن 😕

دیگه طبیعی میری شخصی باید بگیره

دکترمن نمیگیره

اره میگیرند
از منم گرفت ۵ تومن

دکترتون کیه؟؟کدوم بیمارستان میخوایین زایمان کنین؟

خوب میگیره ازمن گفته ۷تا۱۰میلیون بازسال جدیدقیمت هافرق داره تازه

نه والا🤦

بعله ...من تا الان طبیعیم و دکترم ازم ‌۱۰ ت گرفت

اره دیگه اون که بکوب تو بیمارستان نشسته پول بگیره از بیمارستان
فوقش هفته ای یکی دوبار شیفتشه
بد تو تو روز تعطیل ساعت ۴صب هم زایمان کنی اون میاد پولو برا همین میگیره

اره دکترمنم ۵تومن میگرفت بیادخودش
ولی ازشانس خوبم مرخصی بود رفته بودمسافرت دکتر شیفت اومد خیلیم دکترخوبی بود
بیمارستان خصوصیم بودم

خو فک نکنم اصن بالاسرتم بیاد شاید فقط بیاد بخیه بزنه بره ماما همراه خوبه

فکر نکنم ن بابا

نه اصلا من ماما گرفتم ۳ تومن

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد