سلام خانوما من حس میکنم سرما خوردم چیکار کنم تو این شرایط😢؟؟

۱ پاسخ

من چهار روزه سرما خوردم دیگه خیلی اذیت میشدم شبا نمیتونستم بخوابم دیشب. رفتم سرم زد بهترم الان خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی