سلام خانما آزمایش انتی چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

خوبه و فکر کنم نی نی دختر باسه
چون عدد های مام بیشتر از ۱ هستن

خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیسان وتودلی مامان علیسان وتودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان rosa مامان rosa هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان جوجه🥹🐣 مامان مامان جوجه🥹🐣 هفته نوزدهم بارداری