۵ پاسخ

آره عزیزم دندونه
دوتاکنار همه، منم دست میزدم یدونه بود ولی دوتادرومد

لثه پسرم منم همینطوریه ☺️
پس داره مروارید هاش در میاد

باید کی اش دندونی بدیم؟ همین ک نوک کوچولو بزنه یا کامل در بیاد ؟

اره عزیزم مبارکش باشه

اره دندون مبارک😍😁

سوال های مرتبط