بچه من توی بیمارستان اصلا نتونست بگیره در حدی که گفتن شیرخشک بدم
ولی اومدم خونه اینقد تلاش کردم تا بلاخره گرفت الان هم شیر خشک میخوره هم شیر منو
صبور باش اینقدر تکرار کن ،وقتی گرسنه شد از گریه اینا هول نکن هی سینه آن رو بزار جلو دهنش ،یکم شیرت رو بزن به لباس و زیر بینیش ،بعد سعی کن دهنش بزاری
باهاش خیلی سر به سر کن تا اخر بگیره وگرنه خودت اذیت میشی اگه شیرخشکی بشه بیشتر بچه ها الان کولیک و رفلاکس دارن هر شیرخشکی نمیشه بدی بعد گیر هم نمیاد دردسرش زیاده منم خیلی اذیت شدم خیلی زیاد ولی مجبوری دیگع با قطره چکان از بغل سینت شیر بریز دهنش تا سینتو بگیره
تلاش فراوان😄واقعا تاسینه روبگیرن ادمو دیونه میکنن،شیشه رونده بهش باسرنگ بهش شیربده احتمالابه شیشه عادت کرده بعدیه مدت سینه رومیگیره
برا منم خیبی سخت گرفت از اول الان شیشه میدم
لباست رو در بیار بقلش کن میتونی بچه رو هم لخت کن با ارتباط پوستی بهتر میگیره
چرا نمیگیره؟
۴ روز مگه نگرفت هنوز
برا من که دیگه نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.