۲ پاسخ

اره منم همینطوریم قشنگ از ده هفته حس میکردم

منم زیرشکمم یکم اومده بالا

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری