۵ پاسخ

خانما ضربان قلب 165دختر یا پسر

یکم درد طبیعیه ولی خیلی زیاد باشه خوب نیست آنتی رفتی

عزیزم شما چند هفته قلب بچه تون تشکیل شد ؟؟

اگر زیاده و مدام هست برو دکتر

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند ونبات🧿💙 مامان قند ونبات🧿💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته شانزدهم بارداری