خانما ۱۲ هفته باردارم شمار راست زیر شکمم درد دارم

۶ پاسخ

باید بری پیش دکتر خود سر کاری انجام نده

بخاطر کشیدگی رباط ها هم میتونه باشه
منم داشتم تو هفته شما

اولین بچته؟

دقیقا منم راستمه و گاها بغل پای راستم

منم دارم عزیزم شیاف میزارم

منم دارم عزیزم دکترم گفت مشکلی نداره برای اطمینان شیاف پروژسترون داد

سوال های مرتبط

مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری