۲ پاسخ

دست میزدی رو همین تخمدانت احساس نمیکردی سفت شده؟
من بعد اقدام دوتا تخمدانام درد میگیره ول میکنه ولی تخمدان راست بیشتر درد داره و الان دست زدم دیدم همین سمت راست سفت تر تا چپ

من ۱۰ روز تاخیر پریود رفتم ازمایش منفی بود دکتر برام امپول پروژسترون زد که پریود بشم .بعد دو هفته پریود نشدم رفتم پیش دکتر سونو کرد .۵ هفته حامله بودم.با وجود امپول .دمنوش زعفرون و زنجبیل .بعد از یکماه تاخییر نشون داد

سوال های مرتبط