ایییی جانمم چیشدی زایمان نکردی؟؟
من ۴۰ هفته ک شدم رفتم زایشگاه با امپول فشار زلیمان کردم
انشالله بسلامتی زایمان کنی گلم
به سلامتی
وقتی سز هست چرا طبیعی رو انتخاب میکنید آخه🥲🥲
انشالله بسلامتی.
هیچ دردی نداری؟
منم باید شنبه بستری شم استرس دارم
برا منم دعا کن😔وضعیت بده دعا کن این روزها تموم شه
میشه دعام کنی مشکلم حل شه و حاملگیم ب خیر و خوشی سر شه
امپول فشار زدن بهت؟
پس چرا منو قبول نکردن؟😭😭😭از تاریخ زایمانم گذشته
ای جان 🥲🥲🥹🥹❤️❤️ب سلامتی زایمان کنی ...منم ۲۰ روز دیگه مونده 😭🥹🥹
انشالله ک زودی زایمان کنی و ب سلامتی بغلش کنی
انشالله برای منم دعا کن دیشب خیلی ترسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.