۱۳ پاسخ

ایییی جانمم چیشدی زایمان نکردی؟؟

من ۴۰ هفته ک شدم رفتم زایشگاه با امپول فشار زلیمان کردم

انشالله بسلامتی زایمان کنی گلم

به سلامتی
وقتی سز هست چرا طبیعی رو انتخاب میکنید آخه🥲🥲

انشالله بسلامتی.

هیچ دردی نداری؟
منم باید شنبه بستری شم استرس دارم

برا منم دعا کن😔وضعیت بده دعا کن این روزها تموم شه

میشه دعام کنی مشکلم حل شه و حاملگیم ب خیر و خوشی سر شه

امپول فشار زدن بهت؟

پس چرا منو قبول نکردن؟😭😭😭از تاریخ زایمانم گذشته

ای جان 🥲🥲🥹🥹❤️❤️ب سلامتی زایمان کنی ...منم ۲۰ روز دیگه مونده 😭🥹🥹

انشالله ک زودی زایمان کنی و ب سلامتی بغلش کنی

انشالله برای منم دعا کن دیشب خیلی ترسیدم

سوال های مرتبط

مامان مانلی🎀🌸 مامان مانلی🎀🌸 ۱۳ ماهگی