۳ پاسخ

خوب وقتی وزنش خوبه اینقدر استرس نداشته باش انشالله که وزن میگیره بعدشم به دنیا که بیاد شیر میخوره تپل میشه

صدک چند بوده؟؟؟

منم بچم اینجور بود صدکش پایین بود ولی وزنش سه کیلو وصد بدنیا امد

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی