۱۳ پاسخ

خانمایی که بارداریتون به 40هفته میرسه وخبری از زایمان نیس حتما سونو سلامت انجام بدین نمیخوام بترسونمتون ولی دیگ40هفته کامله بچه جا نداره تکون بخوره خدایی نکرده مشکلی براش پیش نیاد من هرچی میرفتم زایشگاه میگفتم بچم کامله 40هفتم بستری نمیکردن هرشب همسرم میرفت دعواشون میکرد اگه فردابچم براش مشکلی پیش اومد هیچ کدوم گردن نمیگیرین به هیچ عنوان نه رحمم باز میشدنه درد داشتم همش میگفتن تا 42هفته باید بمونی آخرش رفتم سونو بهم گفت اب دور بچه ته کشیده بچه هم تکون نمیخوره دیگه نیم ساعته فرستادنم اتاق عمل خداروشکر بچم سالم بود به موقع فهمیدیم

اگه دردت نگرفت امپول فشار نزن خیلی بده ادم مرگو جلو چشمش میبینه

۳۸وچند روزی؟

ن از اینکه ان همه استراحت میکنیم میگم یهو نیاد ن از اینکه اخراش نمیاد

هیچکدوم فایده نداش هنو نزاییدم😂

سعی کن اگه ماما خصوصی داری یه روز در میون بری معاینه،خیلی تاثیر داره
رابطه جنسی و تحریک نوک سینه ها هم عالیه.
من شوهرم استرس میگرفت نتونستم انجام بدم تهش تو 41 هفته رفتم سزارین شدم

پوزیشن سجده، انواع اسکات ها،گربه گاوی

ازت خبری نبوود فکر کردم زایمان کردی😂😂

به منم بگین
هر کاری میگن کردم ولی بی فایدس درد کاذب هم نمیگیرم حتی
زیر دوش اب گرم روزی ۳۰ تا اسکات میزنم پله نوردی میکنم ورزشارو میرم آناناس و زعفران میخورم ولی نمیاد که نمیاد

زیر دوش آبگرم اسکات بزن

عزیزم یادمه چقدر ترس داشتی از اومدن بچه الان هم نمیاد 😅

پیاده روی
پله بالاپایین کن ازپهلو

اسکات و پله نوردی

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز ۱۴ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی