سرماخوردم چیکار کنم ذوتر خوب بشم ؟🤧🤧🤧

۳ پاسخ

سوپ وآش واین چیزا هم خیلی خوبه عسل هم اگه منع نیستی باعث میشه هم عفونت از بین بره هم التهاب نداشته باشه گلوت

فقط آب جوش بخور اگه دردداشتی البته بدن دردمنظورمه استا ساده بخور خیلی بده قسمت سینه وزیر گلوت راهم چرب کن

من تا سرما میخورم اول صبح نون و پنیر و سبزی میخورم خوب شدم

سوال های مرتبط