۱۱ پاسخ

بیبی لند چند قطره گرفتی؟ نیم قطره بگیر عزیزم اون مخصوص نوزاده

دکتر براوون بگیر

بی بی لند باید نیم قطره بگیری

وای بچه من هیچ شیشه نمیخوره فقط اونت. باید هم خودش مگ بزنه اصلا خوشش نمیاد تند تند بیاد حاضره گشنگی بکشه‌ولی شیشه اونت بخوره😐🙁

دکتر براون سری p خوبه

من دکتر براون دارم عالبه

من یومامی تک قطره گرفتم خیلی خوبه

اونت سر شیشه سه قطره میگن خوبه

دقیقا مشکل من حتی اونت رو با سوزن گشاد تر کردم ولی بازم خیلی سفته

اونت ک عالیه

بی بی لند ک خوبا من خریدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان الناز مامان الناز ۱۴ ماهگی