دکتر پسرم گفت نیاز به مولتی و اهن نداره. چون هنوز دندون اسیاب های اخرو در نیاورده بهش شربت استئوکر داد. داخلش ویتامین دی هم داره. گفت جدا ندم دیگه
باید دکتر بده من ی روغن میریزم رو غذا و لیکو اپ
عزیز چون غذا خوب می خوره احتیاج به مکمل ندارند مگر خدای نکرده ویتامین کم داشته باشه
من بعد ناهارش امگا۳ میدم
و مولتی ویتامین و ویتامین دی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.