۴ پاسخ

دکتر پسرم گفت نیاز به مولتی و اهن نداره. چون هنوز دندون اسیاب های اخرو در نیاورده بهش شربت استئوکر داد. داخلش ویتامین دی هم داره. گفت جدا ندم دیگه

باید دکتر بده من ی روغن میریزم رو غذا و لیکو اپ

عزیز چون غذا خوب می خوره احتیاج به مکمل ندارند مگر خدای نکرده ویتامین کم داشته باشه

من بعد ناهارش امگا۳ میدم
و مولتی ویتامین و ویتامین دی

سوال های مرتبط