برای منم ۶ تا ۸ بود دکتر گفت کمه فقط دارم مایعات میخورم البته انسولینی ام
من فکر کنم دقیقا مشکل شما رو دارم
تو ۳۶هفته و ۳روزم مایع دور جنین ۸۷
و وزنش دو هفته عقبه ۲۶۰۰ هستش
دکتر ب شما چی گفت
دکتر من داشت ختم بارداری میداد خودم نرفتم
وزن کوچولوتون چطور بود؟
یکوچولو کمه مایعات بیشتر بخور این چندروز اخر
پس چرا میگن بعد زایمان طبیعی درد نداره
برا من 9
برای من ۱۲ بود،،،، اگه دکترت گفته مشکلی نیست دیگه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.