۷ پاسخ

من قندمو‌نمیگیرم‌که🤔🤔🤔

قندناشتا مهمه یابعد از خوردن اون پودر

چرا سوالا برامن نمیارع

واسه من ۹۷

بالاس برو آزمایشگاه اولش یکم رعایت غذایی کن بعد برو ازمایش بده

یکم زیاده برات عزیزم

باید زیر ۱۲۰باشه

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری