۵ پاسخ

اصلا استفاده نمیشه بنظرمن تو لیست خریرم نیست

من ی گهواره ای ک گرفتم خودش روش داره و خیلی خوبه
ولی کلبه ای ها خوب نیستن. ادم اذیته درش بیاره و بزاره توش
این چتری ها بهتره بچه هرجا خوابش برد بزاره روش

من از این تشک دارا گرفتم

من برای پسرم پشه بند خریدم اونم دوتا یکی برا خونه مامانم یکی برای خونه خودم هیچکدومش استفاده نشد همونطور نو نو موند.چون سخته همش بخای بچه بذاری توش برداری

من چتری دارم واییی انقد بده نفست توش میگیره

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی