برامن دی ماهیه🫢یه ماه کوچیکتر
منم نی نیم آذریه
من فکر کنم ۱۵ ، ۱۶ آذر بشه چون میخام سز بشم
من۱۹اذر
بچه منم ۹ آذره🥹
نی نی من ۱۴ آذر😍
من آذر ماهیه
۲۷ آذر میاد انشالا گهواره زده حالا یکم اینوری اونوری 😍❤
منم اذریم شاید هم اواخر ابان چون سز میشم
منم بچم ۲۵آذر
انشاالله همون نی نی مونو بسلامتی بغل بگیرم ✨
نی نی من آذر به دنیا میاد با تولد باباش یکیه
نینی کوشولوی مننننن🫂♥️
نی نی منم آذریه 🥰😍
منم دی ماهی ..با تولد خودم ۲۲ دی
برامن 20اذر
منم بارداری اولم 8 روز تر آمد به دنیا
من23آذر
منم ۱۷ آذر ولی چون سزارینم زودتر به دنیا میاد
من ۷ آذر زده برام🥹☺️
برای منم زده ۴آذر ...ولی سزاختیاری میخوام انشالله اگه بشه میفته آخر آبان
ماله من گهواره زده 13 آذر
منم دخترم آذر دختر پاییزه
۱۷ آذر تو چی؟ البته شایدم آخر آبان چون پرخطرم و بارداری قبلیم بیست روز زودتر از تاریخ انتی شد ولی دستگاه نمیره چون ریه تشکیل شده
منم دخترم آذر ماه میاد😍🫂
انشاالله بسلامتی
چندم آذر
مال من آذریه هم هوا خوبه هم ایشالا واسه یلدا نی نی هامون تو بغلمونه😍
نینی من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.