سلام مامانا کیا بچه شون آذر دنیا میاد؟

۱۶ پاسخ

من 3 آذر

منم زده 26اذر ولی سرارین هستم جلوتر میشه

من ۶ اذر

من 1۴ آذرماه 😍

من ۱۹ آذر

۱۲آذر

من ۲۹ آبان 🥰

من‌۹ آذر ولی چون سزارین میفته ابان

من آذر ۴

من 11آذر انشالله

منم زده ۲۷ اذر

من15آذر

من ۲۹آبانم. شایدم آذری شد😃

من عزبزم ۵ آذد

15دی هس ولی چون سزارینم گف آخرا 9حساب کن 🥴🥴

من 30اذر

سوال های مرتبط

مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی
مامان شمامه مامان شمامه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان رادوین ورادمان مامان رادوین ورادمان ۳ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌ونهم بارداری