مامانا كيا فندقشون اذر به دنيا مياد

۱۷ پاسخ

من 3 آذر

ان شاءالله من زده تقریبی17اذر

من ۱۰ آذر

جنسيتشون چيه براي من يه خانوم گل

منم ان تی زده ۱۰ آذر

واس من تو سونو انتی تاریخ تقریبی رو زده ۱۸ آذر

من انشالا.زده ۲۶ولی سزارین یکی دو هفته جلوتر

برا من زده ۲۵ آذر میرم سزارین تقریبا ۱۵ آذر بدنیا میاد😍😍

من 10. آذر ..الان 15هفته ام احساس میکنم چیزی تشکمم نیست هیچ علائمی ندارم 😭

برا منم زده ۱۴ آذر به دنیا میاد

برای من نگفت تاریخ زایمان رو توی سونو ان تی

۲۰اذر

۱۲ آذر ولی سزارین بشم همون یکم دوم آذر میشه

منم ۹ ام

۱۶ اذر

من ۲آذر

من ۱۶ اذر😍

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۷ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۷ ماهگی