خانما همش تهوع دارم هیچی نمیتونم بخورم چیکار کنم؟

۳ پاسخ

من هنوزم چیزی نمیتونم بخورم نون خشک میخورم فقط ب لطف اندستورون یکم تهوعم بهتره

ویتامین به و سیرابی

طبیعیِ منم سر بارداری اولم همینطور بودن، اصلا نگران نباش سه ماهه دوم به بعد جبران کن، فقط ابو بخور و تلاش کن کم و مفید بخوری

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری