۹ پاسخ

هیچی نمیتونم بخورم

واقعا هیچی حالم خوب نمیکنه

هفته ۱۲ببعد خوب میشی

سلام لااقل هرجورشده نون خشکه بخورخیلی خوبه نه شیرینه نه ترش که حالتوبدکنه بازم مقویه

صبحابیسکویت مادربخور

من دارو هم میخورم اما تاثیری نداره ، باید بگذرونی 🥹

من که هیچی خوبم نمیکنه

لیمو رو نصف کن بو کن یا بزن سر زبونت، یا چند قطره آبلیمو بریز توی آبی که میخوای بخوری

زنجبیل خوبه .نون خشک هم شنیدم خوبه .

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری