سلام خانمای اصفهانی کجا رفتین عکس بارداری؟

۴ پاسخ

من رفتم استودیو تایم خیابون شریف واقفی...لباس رایگان بود از ۳ تا عکس به بالا هم باید انتخاب میکردی ...همین یکشنبه رفتم

من احتمالا برم اتلیه ایده ال
خواهر شوهرم رفته بود و خیلی راضی بود
امروز زنگ‌زدم پرسیدم گف هرتعداد عکس بخوای انتخب میکنی ولی کمتر از ۳تا نمیشه عکس و‌ادیتش دوته۵۵۰تومن خوده اتلیه لباس داره هر لباس۵۰تومن

من هنوز نرفتم قیمتا بالا بود،دوستم عکاسه گفت میام خونه ازت میگیرم ،قیمت مناسب

من هنوز نرفتم اگه کسی میدونه بگه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته سی‌وپنجم بارداری