کالری و چربی ها اینا شیرخشک ها همه تو ی ردن و اختلاف زیادی ک باعث افزایش وزن بشه ندارن
شیرخشکی و کخوب بخوره بهش وزن میده
(ژنتیک هم در نظر بگیر)
سوپرامیل خیلی چرب جوری که شیشه باید حتما بااب جوش بشوری تا چربیش بره،از نظر طعمم خوشمزه
سوپرامیل خیلی چربه
بیومیل پلاس
نان ۲ من میدم پسرم راضی ام هم همه جا هستش هم خیلی خوبه
آپتامیل میدم خیلی خوبه وزن پسرم عالیه
به هر بچه ای یه شیرخشک میسازه
اپتامیل پرونوترا برا پسر من اوکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.