۷ پاسخ

کالری و چربی ها اینا شیرخشک ها همه تو ی ردن و اختلاف زیادی ک باعث افزایش وزن بشه ندارن
شیرخشکی و ک‌خوب بخوره بهش وزن میده
(ژنتیک هم در نظر بگیر)

سوپرامیل خیلی چرب جوری که شیشه باید حتما بااب جوش بشوری تا چربیش بره،از نظر طعمم خوشمزه

سوپرامیل خیلی چربه

بیومیل پلاس

نان ۲ من میدم پسرم راضی ام هم همه جا هستش هم خیلی خوبه

آپتامیل میدم خیلی خوبه وزن پسرم عالیه

به هر بچه ای یه شیرخشک میسازه
اپتامیل پرونوترا برا پسر من اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی
مامان علی جانِ مادر مامان علی جانِ مادر ۱ سالگی
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری