شیرخشکی که خوب وزن بده چیه؟

۷ پاسخ

آپتامیل ببلاک

من ترویتال میدم خوبه وزن دهیش

قطعاآپتامیل

بیومیل پلاس سوپرامیل .نان اپتامیل .مونده کدوم ب بچه ت بسازه بنظر خودم اگه زیاد بخورن چاق میشن حالا هر شیرخشکی که باشه

ببلاک

باید ببینی چی بهش میسازع

من خارجی میدونم سیمیلاک خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری