۲ پاسخ

من بلغور گندم رو چندساعت میذارم خیس بخوره
بعد از شستن یه تکه ماهیچه و گندم هارو میریزم داخل قابلمه و میذارم بپزه
یکمممم زردچوبه هم میزنم
بعد از پخت میکس میکنم و کره میزنم
خیلی خوشمزه و مقویه

پیاز و چندتا تکه بزرگ میکنیم با بلغور گندم شسته شده و گوشت بوقلمون و گوشت گوسفند میریزم تو قابلمه بزرگ بدون اینکه هم بزنم میذارم جوش بیفته بعد کف روشو میگیرم میریزم دور....بعد یه تیکه کره یا روغن حیوونی میریزی توش و درش و میذاری تا شب تا صبح بجوشه...در و کامل نبند که سر نره....

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی
مامان ملودی مامان ملودی ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان آدرین مامان آدرین ۹ ماهگی