چند ماهگی غذای کمکی شروع کنم ؟؟؟ روش BIW چیه؟؟

۴ پاسخ

منم الان یه مدته غذارو میذارم جلوش خودش بخوره .وقتی تونست بشینه

من واسه دخترم از ۴ ماهگی شروع کردم چون شیر خوب نمیخورد اون روشم هنوز زوده ینی بزاری جلوش خودش بخوره من از یکسالگیش ک فهمیده تر بود میزاشتم خودش بخوره

ینی بدی دستش خودش بخوره

من الان دو سه روزی هسته شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی