منم الان یه مدته غذارو میذارم جلوش خودش بخوره .وقتی تونست بشینه
من واسه دخترم از ۴ ماهگی شروع کردم چون شیر خوب نمیخورد اون روشم هنوز زوده ینی بزاری جلوش خودش بخوره من از یکسالگیش ک فهمیده تر بود میزاشتم خودش بخوره
ینی بدی دستش خودش بخوره
من الان دو سه روزی هسته شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.