۱۳ پاسخ

منم یکدونه بودم😍دقیقا اصلا اذیت کننده نیست
بنظرم خیلی با اب خنک خوشمزه هم بود😋

منم چند روز دیگه دارم🥺🥺 یه مرحله‌ای دادی یا سه مرحله‌ای؟؟

خیلی خوشمزس شربتشً

من نگرانم چون دستم رگ نداره فقط ی دستم یدونه رگ داره میگن ۳یا۴مرحله اییه پدرم درمیاد آسپرین هم میخورم خونم بندنمیاد به نظرتون به دکترم بگم دوهفته های بالاتر دومرحله ایی مینویسه

ایشالله که اوکی عزیزم

وای خوشبحالت من نمی‌دونم چرا استرس شو دارم 🥴

عزیزم قبل از اون باید چی رو رعایت کنی؟

مال من بدون این پودر قند بود

منم شنبه انجامش دادم گلوم داشت میسوخت آنقدر غلیظ بود ولی خوشمزه بود من یکم فقط آخراش داشت حالم بد نیشد آب سر و صورتم زدم اومدم بیرون آزمایشگاه تو هوای آزاد حالم بهتر شد

یدونه شربته دیگه عزیزم

خوبه منم پنجشنبه باید انجام بدم

من انجام دادم بالا آوردم
دوباره تکرارشد

وااای خوشبحالت من هنوز انجام ندادم 🥺

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند🎀 مامان معجزه خداوند🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری