نه بابا زوده ندیا😳
وزنش عالیه دکترتو عوض کن
من که دادم
من با تشخیص دکتر دادم
عزیزم اگه وزنش خوبه لازم نیست
منم گفتم بعد واکسن ۴ماهگی بخورده لعاب برنج بهش بدم کم کم عادت کنه تا بعد فرنی بدم
من میدم عزیزم
سه روز فرنی ساده دادم
دو روز پورهی سیب درختی پخته شد
دو روز پورهی هویج بخارپز
الآنم فرنی طعم دار رو شروع کردم میدم بهش
ن اگ وزنش خوبه ۶ماهگی شروع کن
من دخترم رفلاکس داشت اون موقع دکترش گفت از چهارماه و نیم بهش فرنی بده چون خیلی کم وزن میگرفت
اگر مشکلی نداره فعلا زوده براش
نه واکسن ۶ ماهگی رو که زدی می تونی بهش فرنی یا غذا کمکی بدی الان خیلی زوده مگه اینکه کمبود وزن داشته باشه دکتر اجازه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.