۳ پاسخ

بده بهش همین الان اگه گردنشو میگیرع
چون ۶ ماهه بشن خیلی بد غذا میشن

عزیزم اگ وزن بچت نرماله و زود بدنیا نیومده دکترا میگن بهتره از اخر ۶ماهگی شروع کنی چون بچه تا یکسالگی احتیاج کامل فقط به شیر مادر داره
من خودم از اول ۶ماهگی شروع کردم

پایان ۴ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی