۵ پاسخ

چقد زود شروع میکنی عزیزم اگه بچت مشکلی نداره ودکتر نگفته نده معدش داغون میشه من الان ۱۰روز مونده ۶ماه بشه اصلا هیچی ندادم بعد واکسن ۶ماهگی تازه میخوام باپوره ی سبزیجات شروع کنم اول باسبزیجات شروع کن فرنی و سرلاک اول بدی بعش علاقه ی بچت میره سمت چیزای شیرین وبد غذامیشه

بده دیگ بش اولم فرنی بده بعد حریره

زوده الان بزار ۵ماهه بشه ۵ماه و چند روز مثلا ...ولی هر مادری صلاح فرزندش رو بهتر از بقیه میدونه ..الان میتونی با فرنی شروع کنی ۳روز تست حساسیت بگیری اوکی بود بری سراغ حریره...

من دوروز فرنی دادم بعد حریره

اول باید چند روز فرنی بدی بعد حریره

سوال های مرتبط