زینک تا قبل ۲ سال نباید داد
من از یک ماهگی تا سه ماهگی روزی یک یا دو سیسی میدادم
دکتر دخترم گفت تا ۹ ماهگی ندم
من میدم بعضی وقتا
چرا من میدادم
من نئوزینک دوسه تا قطره چکون میدم بهش ولی هیچ تاثیر نداره
من میدم چطور
من میدادم ولی الان تموم کرد۶
چرا من میدم الان یک هفته اس ندادم
تاپیک قبلا نمیاد
چرا من دوماه بهش نئو زینک میدم برای اشتها ولی هیچ تاثیری ازش ندیدم تموم بشه دیگ بهش نمیدم
ولی مولتی پدیا بست عالیه
من میدم چرا؟
من میدم همین چند روز پیش دکتر واسش نوشت گفت هم باعث وزنگیری میشه هم رشد بهتری داره
من چون وزن و اشتهای دخترم خیلی کمه
روزی دو ونیم سی سی میدم
یک ماه میدم یه هفته نمیدم باز شروع میکنم
کلی هم ویتامین داره هیچ مشکلی هم نداره
ندین فقط بلوغ زودرس میگیرن
نئوزینک دو سیسی
من از شش ماهگی تالان ۲ونیم سیسی میدادم گفتم کمه الان می خوام ۵ سیسی بدم زیاد نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.