دوسالکی رو نمیدونم
یکسالگی چکاپ داره و اگه مشکلی نبود میره تا سه سالکی
دختر مو بردم فوق تخصص کودکان اصلا ازمایش ننوشت وزنش گرفت ۱۲۶۰۰ بود گفت خوبه بعد گفتم تو ازمایش ۶ ماهگی ش زده بوده کم خونی به بعد دیگه نبردمش ازمایش گفت اگه قطره اهن میدادی خوبه نمی خواد ببریش ازمایش گقت قطره هاشو قطع کن فقط لیکو زینک بده بهش
من فقطادرار و مدفوع آزمایش داد ،خون نگرفتم ازش گناه داره دردش میگیره
منم نبردم یک سال و نیم بستری شد انجام دادن دکترم بردم معاینه کرد چیزی نگفت فقط گفت خوبه
من امروز از فوق تخصص کودکان پرسیدم گفت چکاپ دوسالگی لزومی نداره، بچهای که وزن خوبی داره غذا خوب میخوره ینی کمبودی نداره، امااا بازم دوست داشتم برم چکاپ بده ، آدم اونجوری خیالش راحتتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.