۸ پاسخ

من ک میدم

قند که نه. ولی یکم دیرهضمه سیب. نصفش کافیه

ن اگه بخورع خیلیم عالیه

من میترسم دل درد بگیره پخته میدم

نه گلی

نه بابا

من یدونه رو مثلا پوره میکنم توی حریره بادومش در طی روز میدم

ن عزیز

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خداا مامان هدیه های خداا ۱۵ ماهگی