۱۰ پاسخ

چون شیشه میدی

مهم اينه شيرتو بخوره اگه شيردارى بدوش بهش بده

اگ‌ میخوای سینه خودتو بگیره باید ب زور بهش بدی روز اول سخته گریه می‌کنه نمیگیره تو نباید استرس بگیری باید تلاش کنیم بلاخره میگیره اگ نوک سینت در نمیاد باید از داروخانه از این کمکیا هست میندازن رو سینه تا بچه سینه مادرو بگیره اونو بگیر

شیشه راحت تر میاد دختر منم بخاطر زردیش شیرخشک کمکی داد دکتر سینمو درست نمیگرفت بزور میدادم

اگه سینه کوچیکی داری سرش کوچیکه رابط سینه حتما بخر برا منم با رابط میگیره فعلا کوچیک یزره بزرگ بشه راحتر ميگيره

منم شیشه دادم دیگ سینم نگرفت

شیردوش بگیر عزیزم .مهم اینه شیر خودتو بخوره دیگه.شیردوش بگیر بریز تو شیشه

برای منم اینجوری بود تا وقتی بهش پستونک دادم بعدش سینمو گرفت پستونک ارتودنسی بگیر شاید کمکت کنه

اصلا شیشه نده چند روز فقط سینتو بده

شیشه شیر راحت میاد توو دهنش عزیزم و مقدار زیاد ، سینه اینجور نیست
منم همینطور شد و نهایتاهم دیگه سینه نگرفت

سوال های مرتبط