۹ پاسخ

عذاب وجدان براچی،شیرخشک خودش یه کمک بزرگه،حداقل بقیه میتونن کمکت کنن بخودت خیلی فشار نمیاد

شیر داری ولی سینت نمیگیره خوب شیرت بدوش وبزار تو شیشه بده به بچه فرق نداره که

هنوز زوده نگران نباش بچه های من دوهفته هستن دارن سینمو میگیرن میخورن

عزیزم اگه شیرداری می تونی دوتاش وعادت می دی سخته ولی شدنیه من بچم توطول روزیه سفررفتم جیغ می زدشیرخشک نبرده بودم به زورازگشنگی سینم وگرفت ولی دیگه سعی کردم شبااکثرشیرخشک وطول روزشیرخودم بدم تاچن ماه بعددیگه اوکی شدهرموقع هرکدوم راحتتربودم بهش می دادم شماهم شباکه توخوابه سینه خودت بده دهنش

سلام خوبی عزیزم

وای نگو عذاب وجدان بچه اولم شیر خشکی بود همش میگفتم دومی باید شیر خودمو بخوره الان میگم کاش برمیگشتم عقب بهش شیرخشک میدادم

راهکاری ک یکی از مادرا تو گهواره گذاشته بود سر شیشه شیر مثل رابط سینه زده بود ب سینش از اون بچش میخورد

شیر دوش برقی کرایه کن بزن منم با اون شیرم اومد

عزیز دلم به نوک سینه ات قطره اد بزن امتحان کن چندبار امتحان من دلسرد نشو ببین میگیره یا نه
چون شیشه شیر تند تند میره بچه تنبل میشه میخاد مک نزنه راحت شیر بره براش واسه همین نمیگیره سینه رو. چندبار ترفندای مختطلف امتحان کن بیین چطور میشه

سوال های مرتبط