خانما رفتم سونو ان تی جوابش چطوره

تصویر
۲ پاسخ

دقیقا همه چیزت مثله منه منم دیروز رفتم ۱۱هفته و ۴روز بود تاریخ زایمان هم ۶/۲۸ خداروشکر همه چیزت خوبه

همه چی خوب❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلیار🩷 مامان دلیار🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان نیلگون مامان نیلگون هفته نوزدهم بارداری