خانما سونو ان تی چطوره؟؟میشه بگین لطفا

تصویر
۲ پاسخ

خوبه همچی

سلام عزیزم خداروشکر مشکلی ندارید نگران نباشید
اون دوتا نوشته سبز رنگ یعنی نرماله همه چیز
اما حتما به پزشکتونم نشون بدین

سوال های مرتبط

مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهیار و تودلی🩵 مامان مهیار و تودلی🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری