سلام خانما میشه بگین جواب ان تی من چطوره 🤗🙂

تصویر
۶ پاسخ

بنظرم خوبه فقط سندروم دان و لب مرز زده

عزیزم ریسک سندرم دان رو زده ۱ در ۲۸۰. ریسک تریزومی ۱۸ رو زده کمتر از ۱ در ۲۰ هزار. و ریسک تریزومی ۱۶ رو ۱ در ۱۵ هزار. به نظر ریسک خیلی پایینی هست. بده چت جی پی تی هم برات تفسیر کنه

خوبه عزیزم فقط سندرومت لب مرض باید ببینی دکترت چی تشخیص میده برای سلفری

فکر کنم ۱در۲۸۰ ریسکه فک میکنم
من خودم سنو دادم خوب بود ازمایشم زد ریسک ۱به۲۵۰که دکتر گفت سلفری بده دادم خداروشکر خوب بود
بازم دکترت ببینه عزیزم

دکتر احتمال نداد بهت

نی نی پسره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری