خانما جواب ازمایش ان تی من اومد میشه ببینید چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

دختر ناازه😍

خوبه به نظرم ولی به دکترتم نشون بده

عدد ان تی هم عالیه من اشتباه دیدم در کل دور لز جونش مثبتم بود باز خواستم که نگران نباشی چون سالم سالمن نی نی ها و این خودش یه تجارت شده برا دکترا

جواب آزمایشت عالی عزیزم شرمنده من عدد ۱=۲۵۰ برا خودم مثبت بود ..سبزم دیدم فکر کردم مثبت زده اشتباه دیدم ...کاملا نرمال و خوبه آزمایشت عزیزم

ببخشید اشتباه خوندم اصلا

اونجوری که من فهمیدم خوبه خداروشکر ببربه دکترنشون بده

الان کجا زده مثبته

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم🧿💙 مامان 💙پسرم🧿💙 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اوینار مامان اوینار هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی