دختر ناازه😍
خوبه به نظرم ولی به دکترتم نشون بده
عدد ان تی هم عالیه من اشتباه دیدم در کل دور لز جونش مثبتم بود باز خواستم که نگران نباشی چون سالم سالمن نی نی ها و این خودش یه تجارت شده برا دکترا
جواب آزمایشت عالی عزیزم شرمنده من عدد ۱=۲۵۰ برا خودم مثبت بود ..سبزم دیدم فکر کردم مثبت زده اشتباه دیدم ...کاملا نرمال و خوبه آزمایشت عزیزم
ببخشید اشتباه خوندم اصلا
اونجوری که من فهمیدم خوبه خداروشکر ببربه دکترنشون بده
الان کجا زده مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.