خانما جواب آزمایش ان تی من چطوره ؟

تصویر
۷ پاسخ

نمیدونم چند سالته ولی ریسکت اگر بالا رفته بخاطره سنت هستش

سلام ازمایش ان تی رو زمانی میتونی انجام بدی که سونوگرافی ntجنین بدون مشکل باشه‌. اگر مشکل نداشت سونو پس آزمایش هم جوابش اوکی هست. نگران نباش گلم‌

تریسومی ۲۱ نمودارش زیاده سندروم دان ینی یه ازمایش دیگه هم هست باید بدی

اینم یکی دیگه اش

تصویر

۳۷ سالمه

نمیدونم چند سالته ولی ریسکت اگر بالا رفته بخاطره سنت هستش

اون یکی صفحه آزمایشت بزار

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
farzaneh farzaneh قصد بارداری
مامان شاهان و روژان مامان شاهان و روژان هفته بیست‌وچهارم بارداری