نمیدونم چند سالته ولی ریسکت اگر بالا رفته بخاطره سنت هستش
سلام ازمایش ان تی رو زمانی میتونی انجام بدی که سونوگرافی ntجنین بدون مشکل باشه. اگر مشکل نداشت سونو پس آزمایش هم جوابش اوکی هست. نگران نباش گلم
تریسومی ۲۱ نمودارش زیاده سندروم دان ینی یه ازمایش دیگه هم هست باید بدی
اینم یکی دیگه اش
۳۷ سالمه
نمیدونم چند سالته ولی ریسکت اگر بالا رفته بخاطره سنت هستش
اون یکی صفحه آزمایشت بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.