خانما جواب ازمایش ان تی چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

خداروشکر نی نی سالمه اگه بالای ۳ونیم بود خطرناک بود ولی باز همه یه سونو دیگه متخصص مینویسه اگه بالا باشه بر طرف میشه ولی آزمایش الان خوبه خداروشکر

عالی هست عجبی یکی دیدم جواب ازمایشش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
farzaneh farzaneh قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۳ ماهگی