خانوما جواب ازمایش ان تی چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

من سرویکس از ۳۵ اومده رو ۳۰. یک ماه استراحت داده بهم با شیاف بزارم میرم تو ماه پنجم. بد نیس

همه چیز نرمال و خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
farzaneh farzaneh قصد بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی