جواب آزمایش ان تی اومد
به نظرتون چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

بچت پسره؟

چقدر الکی غصه این آزمایشارو خوردیم
ماشالله الان دارن سرویسمون میکنن

یکم بالا نیست؟ ۲و ۳۰

لامصب مال من گفتش سندرم اومده باید 4روز دیگ آزمایش تکرار کنم دعا کنید برام سنمم کمه انقد میترسم😢

خدارو شکر خوبه آبجی

خوبه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

farzaneh farzaneh قصد بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی