سلام خانما میشه بگین آزمایش ان تی من چطوره

تصویر
۱۲ پاسخ

چون سنتون بالای سی سال است فک کنم ریسک زده ... انشاالله چیزی نیست ..
ولی ی سلفری بده

ریسک زده باید سلفری بدی گلم هچ ناراحتم نباش خیالتم راحت سالللمه سالم منم همین بود دقیقا سنوم خوب بود ازمایشم زد ریسک سلفری دادم خداروشکر خوب بود همه چیز

نی نی دختره عزیزم

از کجاش فهمیدین ریسک زده؟

احتمال میدم پسر باشه چون اکثرا پسر اینجوری آزمایش میاد

اره آزمایش فقط ریسک زده

یکم ریسکت بالاست که به خاطر سن و همه چی میتونه باشه، میفرستن سلفری انشاءالله چیزی نیست عزیزم

عزیزم 🥲 فک کنم نینی احتمال سندروم داره ببر پیش دکترت یکبار ببینه

احتمالا بفرسته سلفری
عدد ان تی چند بود

هنوز نبردم

عکس سونوتم بفرس

دکتر چی گفت

سوال های مرتبط

مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری