سلام خانما آزمایش ان تی من چطوره ؟

تصویر
۷ پاسخ

سلام شما نتیجه این ازمایشتون چی شد

ببر پیش دکترت ریسک زده برات سلفری مینویسه

ببخشید میشه یکم راجب سلفری توضیح بدید که چی را نشون میده
لطفاً خیلی نگرانم

برا منم همین بود سلفری دادم هیچی نبود

ب منم سلفری زدن نرفتم اگ رفتی جوابشو بهم بگو

متاسفانه ریسک زده با دکترت مشورت کن سلفری بده البته یکی میگفت سلفری نمیگیرن این چن روزه.‌‌....

ریسک زده عزیز سلفری انجام بده انشالله ک چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان سان آی مامان سان آی ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🧸💕 مامان هدیه خدا🧸💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی