سلام دوستان میشه بگین تفسیر آزمایش ان تی م چطوره🥹

تصویر
۴ پاسخ

ریسکت زیاد بالا نیس
منو فرستادن سلفری
ولی گفتن نگران نباش
فقط ۴ درصد احتمال مسئله ای چیزی هست
فقط میخان خیالشون راحت شه

سلفری زمانش طولانی تره
هزینشم برام‌۱۰ و پونصد شد
یه ازمایش خونه ازت میگیرن
جوابشم بعد ۱۰ روز کاری اصولا دوهفته میاد

امینوسنتز اب دور جنین رومیگیرن
یکم ریسک داره
و مراقبت نیازه بعدش



ببین کدوم اوکی تری

عدد انتی خوبه ولی ریسک سندوم داون رو رو منفی نزده، یعنی یکم بیشتر از حد حد نرماله/ یه ازمایش امینوسنتز بده تا مطمعن شی چیزی نیست
انشاالله که سالم و سلامت باشه🙏🏻

یه کوچولو ریسکش بالاس احتمالا باید سلفری بدی ولی اصلا نگران نباش منم ریسکم بالا بود سلفری دادم معمولا جواب سلفری اوکی میشه

من ریسک ام ۱ به ۱۰۶ بود امینو سنتز دادم سالم بود بچه
تو ریسکت ۱به ۱۸۹ هست
اصلا استرس نگیره سالمه برای خیال راحت یا ساغری بده یا امینو
به به نظر من امینو بده بهتره یه بار هزینه میکنی و از سلفری ام دقیق‌تره از هفته ۱۵ و دو روز میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیین و____ مامان آیین و____ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری