ریسکت زیاد بالا نیس
منو فرستادن سلفری
ولی گفتن نگران نباش
فقط ۴ درصد احتمال مسئله ای چیزی هست
فقط میخان خیالشون راحت شه
سلفری زمانش طولانی تره
هزینشم برام۱۰ و پونصد شد
یه ازمایش خونه ازت میگیرن
جوابشم بعد ۱۰ روز کاری اصولا دوهفته میاد
امینوسنتز اب دور جنین رومیگیرن
یکم ریسک داره
و مراقبت نیازه بعدش
ببین کدوم اوکی تری
عدد انتی خوبه ولی ریسک سندوم داون رو رو منفی نزده، یعنی یکم بیشتر از حد حد نرماله/ یه ازمایش امینوسنتز بده تا مطمعن شی چیزی نیست
انشاالله که سالم و سلامت باشه🙏🏻
یه کوچولو ریسکش بالاس احتمالا باید سلفری بدی ولی اصلا نگران نباش منم ریسکم بالا بود سلفری دادم معمولا جواب سلفری اوکی میشه
من ریسک ام ۱ به ۱۰۶ بود امینو سنتز دادم سالم بود بچه
تو ریسکت ۱به ۱۸۹ هست
اصلا استرس نگیره سالمه برای خیال راحت یا ساغری بده یا امینو
به به نظر من امینو بده بهتره یه بار هزینه میکنی و از سلفری ام دقیقتره از هفته ۱۵ و دو روز میتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.