مامانا رفتم ان تی جوابش اوکیه؟

تصویر
۵ پاسخ

دکتر بهت چی گفت .عدد آن تی منم ۱.۹۰بود دکتر آزمایش امینوسنتز خاست ولی گفت وقتش گذشته با غربارگیری دوم برات می‌نویسم نگران شدم

احتمال نداد بچت چیه

عزیزم خوبه
فقط چرا طول سرویکس رو نزده ؟؟خیلی مهمه ک
حتما ب دکترت بگو

عزیزم ان تی رو بهداشت می‌فرسته ؟؟؟؟ یا دکتر متخصص ؟؟؟؟

عکس از بچه نداشت

سوال های مرتبط

مامان مهیار و تودلی🩵 مامان مهیار و تودلی🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو علی 💙😍😘 مامان جوجو علی 💙😍😘 هفته بیست‌وچهارم بارداری